Geovent dostarczył specjalne rozwiązanie składające się z okapu odciągowego z elektrycznym wciągnikiem spalin z pociągu.
W DSB (The Danish National Rail Company) mieli wyzwanie ze spalinami ze swoich lokomotyw spalinowych. Używane przez nich okapy nie działały prawidłowo, co powodowało, że spaliny zanieczyszczały powietrze w garażu. Przepływ powietrza był zbyt niski, a kaptur nie został zaprojektowany tak, aby prawidłowo wykonywać pracę.
Inżynierowie MOE skontaktowali się z Geovent, aby uzyskać poradę i pomoc w celu znalezienia odpowiednich rozwiązań. Geovent oferował 24 sterowane elektrycznie okapy z zmotoryzowaną funkcją teleskopową, przeznaczone do odprowadzania spalin spalin. Oznacza to, że gdy pociąg wjeżdża do warsztatu konserwacyjnego, maski są automatycznie opuszczane do pozycji tuż nad rurą wydechową pociągu, a cały gaz jest skutecznie pobierany. Po zakończeniu obsługi pociągu przez personel, maski są automatycznie podnoszone, a pociąg może opuścić garaż.
Rozwiązanie to zostało zatwierdzone przez inżynierów MOE, a projekt był przetargiem otwartym, a E. Klink wygrał pracę. Początkowo prototyp został zainstalowany i przetestowany, dlaczego po kilku poprawkach można było rozpocząć produkcję i instalację.
Podczas procesu odbył się otwarty i pozytywny dialog między wszystkimi stronami, który zakończył się doskonałym wynikiem i zadowolonym klientem.
Te znowu, przykład, że Geovent jest nie tylko dobry w standardowych rozwiązaniach, ale także zdolny do rozwiązywania specjalnych życzeń.